18 april 2009

Något nytt men ändå gammalt...

Hemma på vår gata kommer i fortsättning att vara Ellens blogg. Här kommer jag att skriva och berätta om våra med- och motgångar, våra möten med läkare, hablitering, försäkringskassa och kommun. En evig kamp där jag ofta känner att hornen växer i pannan på mig. Något jag lärt mig tidigt är att som cp-mamma ( & pappa) gäller det att snabbt skaffa sig rejält med skinn på näsan och inte tillåta sig själv att bli överkörd...


För er som tyckt om denna blogg och vill se mer inredning, loppisfynd och syprojekt så följ med över till min "nya" blogg med nya projekt och drömmar...

www.smultronochnyckelpigor.blogspot.com

4 kommentarer:

snöstjärna sa...

Adressen då?

Smått och gott hos Lina sa...

Fint namn på nya bloggen, den vill jag gärna följa.

Kram Lina

Ett hem på landet sa...

Ser fram emot din nya blogg men jag kommer inte in där.

KRAM

cpmamman sa...

Heja Ellen! Vad kul det ska bli att läsa mer om Erat liv. Ser även fram emot hennes syskon :) Hänger inte alls på familjeliv längre så jag är lite ouppdaterad. Hoppas allt är bra med er och magen din.