8 mars 2009

Cp-träff

Igår var vi i Göteborg på träff med andra härliga cp-prinsessor, mammor och pappor. Det var väldigt roligt att träffa andra som är i samma sits som vi och när vi åkte hem kände jag mig lite starkare som människa och mamma till Ellen.

Vi träffades på Universeum och jag måste rekommendera alla att åka dit för det är så himla fint och så mycket att titta på. Ellen tyckte att de färgglada fiskarna var bäst så vi hälsade på Nemo och hans vänner en bra stund.

Tyvärr blev det knappt några bilder tagna för vi var så upptagna med att kika på allt och se hur det gick för Ellen, men här är ett par iallafall på Ellen och pappa Anders.







Tack alla ni som var med igår för en kanon dag, hoppas att vi kan göra om det igen!!
KRAM Annica och Ellen

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att ni har träffat andra i samma situation! :)

Hoppas allt är bra med er!

cpmamman sa...

Vad kul att ni kunde ses på eran söderträff ;)

Hoppas det blir en ännu större träff i sommar då kommer även vi.

Ellen är söt som vanligt ser jag. Hoppas hon njöt ;)

Grodmamman sa...

Det är alltid skönt att träffa andra i samma situation som en själv och som förstår vad man pratar om. Andra som kan ge råd och stöd.
Jag var med i en förening för prematura barn när min son var liten. Han föddes sju veckor för tidigt. Jag hade mer hjälp och stöd från de andra i föreningen än jag någonsin fick av BVC.
Kram

IKT i min vardag sa...

Vilken bra plats att ha träff på. Viktigt att man träffar andra i samma situation så att man kan stötta och tipsa varandra. Er Ellen är en riktig liten söt prinsessa!

Linda:)

Johanna sa...

Vad underbart för er!

Jag är lite i sammma, fast väldigt annorlunda, sits. Jag träffar andra som förlorat barn ibland och det är också stärkande. Helt plötsligt finns det massor av människor i samma sits. Man växer som människa av att känna samhörighet.

kram
Johanna

(som hittat mugghållaren!!!)

Bodil sa...

Hej Annica!
Nu var det ett tag sedan jag tittade in här. Så stor hon hr blivit Ellen. Och vilka underbara bilder du visar på henne. Hon är så otroligt söt liten dam. Sen tittade jag på filmen om "Ironman". Mycket gripande!!!
Kram och all Lycka till Ellen!!!