29 januari 2009

Liten ska bli stor...asyster!!

Jag känner att jag kommit att bli en representant för att livet ALDRIG blir som man tänkt sig. Det går inte att planera upp livet in i minsta detalj för den planeringen spricker som regel alltid, vet inte när jag planerade nåt som faktiskt verkligen blev som det var tänkt?! Har ni det likadant?


Återigen har livet tagit en liten annan riktning än planerat och det är faktiskt så att Ellen ska bli stora syster .... vi väntar en liten sommarbebis till och ungefär i mitten på juni kommer vi åka till förlossningen och hämta ut den. Visst låter det smidigt! Vi blev jätte överraskade men väldigt glada när upptäckte att en liten till är på väg. Jag har precis gått in i v. 20 och det är helt otroligt vad tiden bara springer i väg. Tänkte att jag skulle berätta lite mer om tankar och fundering kring det som komma skall men det tar vi en annan dag.


Så för att fira lite bjuder jag på fika här i bloggen. En del av bakverken kommer från Bombadill och andra har jag bakat själv. Låt väl smaka!!




KRAM Annica

17 kommentarer:

Pysselsyster sa...

STORT GRATTIS!

Johanna sa...

grattis grattis grattis :-)
Vad underbart! dublett i flickor.

Visst blir det mest oväntade det allra bästa. Man får en ödmjukhet inför livet. man älskar sina barn extra mycket. Man tittar extra kärleksfullt på sin man. Man lever livet lite extra mycket.

stor kram
Johanna

Malin - I min trädgård sa...

Nämen oj då! Stort grattis till er! Och till Ellen förstås :).

Kram M

Anonym sa...

Grattis!

Tinnar och torn sa...

Stor grattiskram till er. Tänk vad mycket kul de kommer att ha ihop. Mellan mina tjejer är det 16 månader prick på dagen. De har alltid haft så himla bra tillsammans. Tja.... bråkat med såklart ;o) Kram Petronella

Eddan sa...

Grattis till graviditeten och
Lycka till! Jätteroligt att Ellen ska bli storasyster :-)!

Kram från Anette

Anonym sa...

GRATTIS!
vad roligt. har allt gått bra än?

vilka fina kakor du sytt, tar du beställningar ;)

Camilla sa...

STORT Grattis!
Vad kul att Ellen skall bli storasyster.
Kram och Lycka till!

♥ mamman i huset ♥ sa...

Oj, vad roligt! Grattis!

Så roligt också att du har börjat blogga igen. Känns kul att få reda på att det går bra med Ellen. (Vi var ju några som följde din blogg under graviditeten och som har varit nyfikna under ditt lilla blogguppehåll!)

Kram!

♥ mamman i huset ♥ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Grodmamman sa...

Stort grattis!
Har Ellen en cp-skada? Såg att du hade länkar till bloggar om detta.
Måste bara säga också att jag blev så glad när jag såg att du hade gjort ett inlägg igen! Har tänkt på er.
Kram

Lisa Andersson sa...

åh vad spännande :) grattis!!

Bonnie´s vita rum sa...

oj va roligt. Grattis!

kram Bonnie

Anonym sa...

Följer din blogg i "smyg". Stort grattis x 2 samt underbart roligt att du är tillbaka och bloggar igen : )
Ha en trevlig helg.

Vecka - Vecka sa...

man får väl gratulera! Lycka till!

Kram,Lotta

Anonym sa...

Nä livet blir nog aldrig som man tänkt sig! Grattis till syskon!
/Blivande Barnmorskan

Jenni - Snickarsbacken sa...

Stort grattis till dig!
Vad roligt med ett syskon till lilla Ellen! Hoppas allt är bra med er i övrigt!
Varm Kram Jenni

Ps! Jätte fint du gjort här i bloggen!