24 december 2010

7 kommentarer:

Jenni - Snickarsbacken sa...

Önskar dig och hela familjen en riktigt god jul! Vad fina de är dina tjejer :) Mys!
Kram Jenni

Maria sa...

God fortsättning =)

Unknown sa...

Vill bara önska en trevlig helg!

LillaEm sa...

Hej!
Tack för din omtanke! Jag svarade via mail innan men jag vet inte om man kan svara på det sättet så jag skriver här också för säkerhets skull.

Just nu känns mycket som skit men jag tror att vi också kommer känna lycka igen framöver.

Jättefina tjejer ni har men du skriver inte längre?
Hade vart kul att följa er, känns skönt med människor som kanske kan förstå på ett annat sätt vad man går igenom.

Patrik hälsar så mycket!
Mvh Ulrika

LillaEm sa...

Hej igen!
Jag svarade på din kommentar i min blogg men jag vet inte om du får nåt meddelande om det :)
Jag tänkte att du kan få min mailadress så kan vi maila, kanske lite lättare eftersom du inte skriver längre :)
ullis_jansson@hotmail.com
Kram

Anonym sa...

Today many diseases can be treated by a very fine, hair thin, disposable acupuncture needles which are made up of either
stainless steel or silver or gold or copper.
A couple of major accrediting agencies encompass most of those.
RTs can also explore the option of branching out into
business roles with equipment manufacturers, or join the world of research and academics.
my webpage: i am depressed help

Anonym sa...

US Tour player Becky Morgan and European Look
golfer, Jackie Kebbell wear Moose The activity of golf Clothing.
It may help you stand on the golf complete training program.

the Nike Zoom, or you can come up the more
existing day day design Nike Dunks. Does the activity call additional traction, more ventilation, more insulation
greater support? http://hccweb6.bai.ne.jp/nyanji/cgi-bin/aska.
cgi