19 september 2010

Mysiga söndag

Vi har inte bara ett stort beslut som svävar i luften just nu, vi har fler än vi egentligen orkar fundera på men under hösten så kommer de flesta frågetecken att lösas upp och det känns väldigt skönt. Vi har ansökt om bostadsanpassning och assistans vilket är de största funderingarna vi har hemma. Vad blir besluten? Vad gör vi om vi inte känner att vi är nöjda? Kan man någonsin bli nöjd? Vad händer om vi blir nöjda och vill dra igång med allt direkt? Jag vill bara stänga av den världen och dra mig undan, tänka på det en annan dag men ju mer jag skjuter på sakerna desto större tenderar de att kännas. Jag ska tänka på det och jag ska ta tag i allt mer, men INTE idag.

Idag tog vi en paus från allt sånt och busade i massor. E älskar att ha konstiga saker på huvudet men ännu lite roligare är det om vi andra har roliga saker på oss. Mormor och E lekte mumie för ett tag sen och E skrattade hur gott som helst. Idag var det en spann som fick agera hatt. Visst blev hon tjusig!!

Många kramar A.


1 kommentar:

Skalmans mamma sa...

Hon är helt underbart söt busiga Ellen! Vad kul att du börjat blogga lite här igen =).
KRAM till er