11 juni 2009

Ett stort steg framåt...

Vi är just nu mitt uppe i de sista förberedelserna inför lillasysters ankomst och vi räknar dagarna neråt. Jag är jätte nervös och tjatar nog snart hål i huvudet på min omgivning om alla mina tankar och funderingar kring bebisen och snittet. Det är så oändligt många tankar som kommer, dels tankar kring förra gången men även mycket kring hur livet kommer bli nu om allt går som det ska. Nåja snart har jag själva "förlossningen" bakom mig och kan arbeta framåt istället. Nu står jag lite och stampar på ett och samma ställe när det gäller "nya" bebisen.

E däremot står verkligen inte och stampar på samma ställe, hon har blivit en liten raket i sin Pony och tycker det är roligt att springa omkring så länge inga mattor, sladdar eller möbler står i vägen. Det där med att backa har hon inte riktigt kommit på ännu men man kan inte klara allt på en gång. Titta så duktig hon blivit *skryter* Övning ger färdighet....

Kram Annica

10 kommentarer:

Unknown sa...

Heja Ellen!
Du kan ju vända!!!
Snart får mamma pappa o lillasyskonet akta sig när du kommer farande!!!!

Grodmamman sa...

Duktig hon är!
Förstår att det är blandade känslor inför förlossningen, men det kommer att bli så bra!:)
Kram

Maria sa...

Duktig tjej =)

Honungspojkens mamma sa...

Å så spännande att den lilla kommer snart! Förstår att det är många tankar...

Storasyster-ryttarinnan gör verkligen framsteg i rasande fart!

Kram

Anonym sa...

Duktiga tjejen!!

Kul att se! Kram Dora

Johanna sa...

Vad duktig hon är! Lycka till med förlossningen, när det nu är dags. Tänker på er!
Johanna/ Hannajo på fl

Louise Herlevsson sa...

Grattis igen till tjejen!
Hoppas att allt gick bra!

Mvh Louise (smålands)

cpmamman sa...

Världens duktigaste kämpe!

Grattis till syskonet också :) Ser fram emot att få läsa om Ellens reaktioner.

Anonym sa...

Grattis Storasyster Ellen till en fin lilla-syster!

Linda sa...

Hej!!!
Brukar följa eran blogg. Har själv en pojk med cp skada med motorisk utvecklingförsening. Vet ej än hur det blir,han är 17 mån nu.
Såg eran gå stol som ni kallade "pony" heter den så? Är det från hab.? Eller vart får man tag i sådan. Skulle passa våran son ypperligt.
Mvh Linda